pretekove plany a odbornost

Barbirik Igor (07.02.2017, 22:28)
Položil som vám otázku možno zle formulovanú
Oficionalne vypuštacie miesta nezodpovedajú potrebám OZ a nikto s tým nič nerobí
Všetci sa chováte akoby všetko bolo v poriadku
To že vám nesedia súčty km A,B,C kat. vás vôbec netrápi
Date sa volit do funkcii len aby ste sa zvyditelnily a po vás aj potopa
Keď niektorý chovatelia chcú zmenu smeru argumentujete nezmyslami ,keď ste taký dobrý prečo im nedáte možnosť, aby sa ukázalo či majú pravdu !!!!
Všetci ste odborníci na slovo vzatý keby som vám dal nejaké odborne otázky neviem ako by to dopadlo !!
Idete tu riešiť gramatiku kto napísal aké i-y a preto sem vela chovatelov radšej nič nenapíše
V dnešnej dobe nás už predbehli aj Rumuni
Prepravné prostriedky pre holuby katastrofa nejednotné boxy ktoré by ulahčili prepravu hlavne na SDT!!!
A stále sa tu vadíte o nezmysloch nehovoriac o osočovaní jeden druheho.
A takto by sa dalo pokračovať do nekonečna!!!

Pavol Holka (08.02.2017, 00:11)
Pán Barbirík chcel by som sa opýtať ako sa určí kde sa holuby budú vypúšťať? Myslím ako sa určí oficiálne vypúštiace miesto a kto to odsúhlasí? Teraz poviem svoj názor k tomu čo ste napísal. Súhlasím s vami v tom že chovatelia sa vedia akurát urážať a témy na DF stoja za h...o lebo tie diskusie nikam nevedú. K tomu smeru poviem toľko, už som sa raz k tomu vyjadril a dal návrh nech sa pretekový plán urobí z iného smeru (viac zo západu, o čo sa snažia viacerí) a po 2-3 sezónach sa uvidí ktorý "tábor" má pravdu,bohužiaľ kvôli tomu že som toto povedal som bol osočovaný že ledva som začal závodiť a montujem sa do toho (nevedel som že mladý začínajúci chovateľ nemá právo na názor, mimochodom poviem to tak drzo, zväz potrebuje mladých,či sa to niektorým páči alebo nie,bez nových chovateľov holubárstvo nebude,no tieto večné hádky chovateľov a skutočnosť že si asi nemôžem povedať svoj názor lebo nezávodím 20 a viac rokov ma dosť znechucuje). Za mňa sú podstatné pre pretekový plán hlavne 2 veci,aby dĺžka tratí odpovedala kategóriám FCI a aby preprava na štart bola čo najvýhodnejšia,čo znamená vypúšťať po smere diaľnic,predsa nechcem zbytočne platiť naftu navyše. Ďalšia vec starostlivosť o holuby počas prepravy, vetranie, to všetko sa dá zlepšiť. Napojenie prípadne nakŕmenie holubov v aute je o šoféroch,o ich zodpovednosti, darmo im to prikážeme keď sami nemajú iniciatívu to splniť, ak to teda v zmluve prepravca má, ale určite to tam nesmie chýbať. Urobiť vetranie do stropu auta si myslím že je investícia pár eur čo ja osobne nemám problém poskladať sa na to a určite sa nájde dakto z chovateľov kto to dokáže zmajstrovať a rád mu pomôžem ale sám si na to netrúfam. Osobne mám po krk počúvania rečí ako sa čo nedá (nie len v holubárstve). S pozdravom Palo Holka.
Barbirik Igor (08.02.2017, 10:01)
Pán Holka každá OZ by si mala nájsť vypúšťacie miesto také aby to podľa možnosti vyhovovalo všetkým členom OZ a keď sa nenachádza v oficiálnych vypúšťacích môže požiadať SZCHPH o schválenie tohoto miesta.
Smer vypúšťacích miest SZ ,Z,alebo JZ to je špekulatívny pohľad mal by vyhovovať požidavkám väčšine
chovateľskej základne ale aj tam sa vždy dá urobiť kompromis ak sa chce veď v B kat. je 8 tratí môžu ich rozdeliť
4 SZ a 4 Z a spokojný by mali byť všetci alebo aspoň by mali byť ,ale musí sa chceť !!
Obyčajne je to tak že vo funkciách ZO aj OZ sú natlačený funkcionári ktorým ide len o ich výhody a o moc !!! ,aj napriek tomu že funkcionár OZ má povinnosť chrániť a obhajovať záujmy všetkých členov !!!!!!!!!! a nie iba svoje a určitej malej skupiny.!!!!
A práve pre takéto nedostatky to skoro v každej ZO a OZ vyzerá tak ako to je.

Pre účasť v diskusii je potrebné prihlásenie

Zmeny boli uložené