Śtartér nemá o tom ani ponatia.

Frantisek Kreml (24.03.2017, 15:58)
Ked prídu holuby na tvar miesta, štartér nevie, či tam prišlo auto plné alebo polo prázdne.Ten to odštartuje a je hotovo.

Na protokole o štarte by mal byť záznam , ktoré koše sú prázdne aby to mohol skontrolovať.Inak sa nedopátrame pravdy.Toto by mala spaviť posledná organizácia, v ktorej sa holuby nasádzajú.
Miroslav Vavrek (25.03.2017, 16:44)
Pán Kreml,nato je tám sprievodca,ktorý je zato zodpovedný aje zato platený tak ako aj štartér.
Barbirik Igor (25.03.2017, 17:03)
Pán Vavrek aký sprievodca nevysvetlite si to v zlom sprievodcovia nekzistujú aspom 25 rokov ak nie viac.
Miroslav Vavrek (25.03.2017, 17:10)
Neviem ako u Vás,ale u nás stále funguje sprievodca,ktorého platí OZ,bez neho vodič sa ani nepohne.
Barbirik Igor (25.03.2017, 17:29)
Pán Vavrek u vás su sprievodcovia + 2 vodiči a sprievodcovia sa striedajú a sú chovatelia ?
Miroslav Vavrek (25.03.2017, 17:41)
Keďže nám vozia holuby až 4 prepravcovia z regionu Šariš,tak KT a ST vozí naše auto,kde je jeden vodič a sprievodca,DT vozí OZ Prešov kde sú dvaja vodiči,jeden je ako sprievodca ak nie ide ešte aj sprievodca,to same na SDT,sprevodcovia sú večšínou členmi SZ.Niekedy davala každa ZO sprievodcu,teraz je sprievodca jeden a začína hneď v prvej ZO,ktorá nasadzuje.
Ľubomír Janda (25.03.2017, 22:03)
Nie som si istý či sa diskusia v tejto téme uberá žiadaným smerom, pretože ak som správne pochopil úvodný príspevok p. Kremla, ide mu o dosiahnutie istoty, že na štarte boli vypustené všetky nasadené holuby.

Ľ. J.
Frantisek Kreml (25.03.2017, 23:58)
Pán Vavrek, píšete hlúposti, tu nejde vôbec či máte na to prepravcov.
Ale ide o to, že holuby čo tam boli nakošované tam aj dorazili.Pán Janda má pravdu.
Zdeněk Adamík (26.03.2017, 07:42)
Všechno se vším souvisí. Proč tady "plačete" namísto toho abyste využili tajných opatření?
Miroslav Vavrek (26.03.2017, 19:43)
Pán Kreml,tie hluposti píšete sám.Pred každým pretekom organizátor preteku/vycvíkar OZ/rozdelí celkový počet boxou z auta podľa predsezonej nahlášky jednotlivých ZO.Zaroveň zhotový graf do ktorého okienka,ktorá ZO naloží boxy s holubami,každy zavod sa to mení.Tento graf odovzda sprievodcovi.Podľa tohto grafu nakladajú jednotlivé ZO zablombované boxy na vypúšťacích aj nasadzovacích dvierkach.Ak niektorá ZO nenaplní svoje boxy ponukne ho druhej ZO.V poslednej ZO vedúci NS/vycvíkar/vyplní protokol,koľko je nasadených holubov,chovateľov a boxov a zablombuje vypúšťací mechanizmus na aute.Pri vypúšťaní na mieste sprievodca spolu so štartérom prekontrolujú či nedošlo počas prepravý k poškodeniu blomb alebo ich odstraneniu.Ak je všetko v poriadku prevedie sa štart a zapíše do protokolu.Podotýkam,že sme zaviedli aj kamerový system,či sa dodržujú presttavky na krmenie a napajanie a vypúšťanie.Je to zarúka,že nakošované holuby boli dopravené na tvar miesta v poriadku a vypustené.Tak aka je to hlúposť?pýtam sa.Možna u Vás nahadzate ako družstevníci zemiaky na Tatrovku a závozníci cestou pár vriec predaju,alebo sa držite hesla predchadzajúceho predsedú parlamentu,,daj sa zvoliť a máš všetko a môžeš si robiť čo chceš.Chcel som nadviazať aj na druhy Váš príspevok Ako to chodí,ale je to zbytočné.
Frantisek Kreml (26.03.2017, 20:41)
Pán Vevrek,spolu so šťarterom prekntolujú či nedošlo počas prepravy k poškodeniu blomp alebo k ich odstráneniu ako píšete.A ja sa pítam ako zistí štarter, ktore koše boli zablombované a ktoré nie.A tu je problém ako z toho von.
Miroslav Vavrek (27.03.2017, 07:00)
Pán Kreml,skutočné to treba vysvetľovať ako škôlkarom.Ako som uviedol horé,sprievodca ma graf /schema auta aj s boxmi ľavá strana a prava strana/ s prídelanými boxmi pre jednotlivé ZO.Málo kedý býva aby bol box prázdny,ak už je tak napríklad,ZO XXX ma prídelených 10 boxov a naplní 9,tento box s sprievodca na grafe označí ako prazdny trebárs v okienkú C4,ak ho naplní ina ZO trebárs XXL,tak zaznačí jej skratku.Čo je natom nepochopiteľne.Každy jeden box a na ktorm mieste je úloženy sa da zistiť či je prázdny alebo plný bez problemov.Ak ani to nepostačí,tak vízuálne z chodby kabiny.a niet žiaden problem,len trochú popremýšľať.
Frantisek Kreml (27.03.2017, 11:05)
No vidite, tento box s sprievodca na grafe OZNAčí ako PRáZDNY trebárs v okienku C4, toto som chcel počuť, že to niekto označí.
Štefan Gubric (27.03.2017, 15:16)
Pán Kreml,nič nám neostáva len veriť prepravcom.Blombovanie s olovenná alebo plastová blomba a stlačená s blombovacími kliešťami je len informačná.Tá sa dá sfalšovať,ale blomba ako na ŽSR alebo Colná s číslom a zoznam všetkých čísiel ,to je už iná vec.A čo keď si vyberiem z koša len určitú časť holubov,keď sa nemieša.Veď je dosť času na to do štartu a hneď to zablombujem.Tú blombu by musel kontrolovať ten čo blomboval na začiatku a nie štartér.Treba si dať vyrobiť správne blomby a budete mať pokoj s podozrievaním.Od prvej ZO až po poslednú ZO pri odchode auta pri nakošovaní treba používať takéto blomby.

Pre účasť v diskusii je potrebné prihlásenie

Zmeny boli uložené