Propozície Inter-Brusel

Július Krško (04.06.2017, 22:40)
Neviem kto rozdeľoval zberné miesta, a prečo OZ Levice pridelili do Trnavy, keď v Šuranoch je tiež zber holubov a je to len polovica kilometrov.
Javorček Pavol (05.06.2017, 08:41)
Slovenský zväz chovateľov poštových holubov
Inter-Brusel
Propozície preteku
1. Organizátor preteku : - Slovenský zväz chovateľov poštových holubov
2. Účastníci preteku : Preteku sa môže zúčastniť každý člen SZ CHPH s holubmi, od ktorých má doklad o vlastníctve a za dodržania pretekového poriadku SZ CHPH platného od 29.11.2015.
Na konštatovanie holubov z tohto preteku sa môžu použiť konštatovacie hodiny vyrobené po roku 1962. V opačnom prípade stráca nárok na ocenenie.
3. Vyhodnotenie preteku: účastníci preteku budú vyhodnotení v celkových výsledkoch všetkých zúčastnených chovateľov.
4. Súradnice miesta štartu v Bruseli určeného belgickým zväzom:: 50-88-21.7; 4-28-49,9
5. Podmienky : Výsledky budú spracované do siedmich dní od otvorenia hodín za dodržania podmienok PP v danom OZ CHPH výpočtármi jednotlivých OZ výpočtovým programom www.mypigeons.
Organizátor môže pre účely kontroly od OZ CHPH vyžadovať aj ďalšie doklady / kontrolné listy , pásky z konštatovacích hodín , protokoly , záznamy z kontroly a pod. / Po dobu piatich hodín od konštatovania holuba je účastník preteku povinný mať konštatovaného holuba k dispozícii pre účely kontroly a preukázať ich kontrolným orgánom.
OZ CHPH a účastníci preteku pre účely kontroly si zabezpečia nahlásenie doletených holubov :
- chovateľ do 15 minút poverenému zástupcovi OZ CHPH
- OZ CHPH do 15 minút nahlási prvé tri doletené holuby kontrolnému dispečingu.
Hlásenie holuba obsahuje : Meno a priezvisko chovateľa , miesto doletu , číslo holuba , čas doletu holuba s minútovou presnosťou.
6. Koordinácia prepravy : Koordináciu prepravy zberu holubov na území SR a na miesto štartu zabezpečí Bc. Milan Pazúr, styk so štartérom bude zabezpečovať - hlavný koordinátor v zahraničí Ing. D. Krajčík
OZ CHPH ako aj jednotliví koordinátori zberu a nasadzovania s nedeklarovaným pretekom Brusel v OZ nahlásia do 20.6.2017 na sekretariát číslo telefónu koordinátora preteku, miesto nasadzovania s uvedením súradníc GPS pre prepravcu, zabezpečeného SZ CHPH, a poukážu finančné prostriedky na účet SZ CHPH :IBAN SK66 1111 0000 0066 1956 1001, v cene 1,-€/ ks, k spresneniu predpokladaného počtu nasadených holubov. Do správy pre prijímateľa uviesť Brusel, a do VS-variabilný symbol - číslo oblasti.
Zber nasadených holubov sa uskutoční dňa 27.7.2017 t.j. vo štvrtok. Ukončenie zberu sa plánuje do 21.00 hod. Samotná preprava sa uskutoční v priebehu dňa 28.7.2017 do 21.00 hod. s plánovanými prestávkami na kŕmenie a napájanie. Trasa a časový harmonogram zberu holubov na pretek bude zverejnený na stránke SZ CHPH do 15.7.2017.
7. Povinnosti dopravcu vo vzťahu k organizátorovi :
⃰ po začatí zberu nasadených holubov vykonať po 8-10 hodinách kŕmenie a napájanie už naložených holubov, a taktiež na záver zberu od 21.00 hod. vykonať kŕmenie a napájanie s ponechaním vody do ranného štartu na trasu prepravy.
⃰ po opustení SR sa im prihlási koordinátor a budú sa riadiť jeho pokynmi
• podľa pokynov koordinátora dôjsť včas na miesto štartu
8. Štart : Pokyn na štart dáva po konzultácii medzi štartérom a Ing. Krajčík Danielom
- Mgr. Blahovský Milan – predseda športovej komisie SZ CHPH
Dátum štartu - 29.7.2017 v ranných hodinách
9. Informačný dispečing zabezpečujú :
Mgr. Milan Blahovský tel.: 0905 207 742
Ľubomír Valiček tel.: 0905 276 259
Bc. Milan Pazúr tel. 0911 282 570
Členovia dispečingu zhromaždia informácie o počasí v mieste štartu , po doletovej trase a poskytujú informácie koordinátorom pre jednotlivé regióny. Dispečing začína svoju činnosť 27. júla 2017 po začatí zvozu. a končí až po odvolaní resp. oznámení štartu holubov. Štart holubov a prípadne zmeny budú priebežne zverejňované na web stránke SZ CHPH.
10. Kontrolný dispečing :
Každá OZ si určí jedného zástupcu, ktorý bude preberať hlásenia prvých doletených holubov príslušnej OZ (doletový dispečing OZ, či zo zberného miesta = koordinátor) a zverejňovať na stránke mypigeons.
11. Kontroly doletených holubov, kontroly pri nasadzovaní holubov a počas prepravy vykonávajú :
A / samostatne / aj jednotlivo / : členovia prezídia a ÚKK SZ CHPH
B / vo dvojici - členovia pretekových komisii SZ a OZ CHPH , členovia výborov ZO a OZ CHPH , členovia kontrolných komisii ZO a OZ CHPH
Zo všetkých kontrol vykonaných pri preteku Brusel musí byť spísaný záznam s podpismi členov SZ CHPH , ktorí kontrolu vykonali a kontrolovaných chovateľov, alebo príslušných funkcionárov kontrolovaných organizácií. Všetky záznamy z kontrol sú súčasťou agendy preteku a uschovajú sa podľa príslušných predpisov. Funkcionári OZ CHPH povinne vykonajú kontrolu prvého doleteného holuba v OZ CHPH najneskoršie do dvoch hodín po prílete.
12. Ocenenie preteku : vykoná sa na CV PH 2018 spojenej so SEV 2018 v Nitre.
– 1. Cena – 500 € + pohár
- 2. Cena – 300 € + pohár
- 3. Cena – 200 € + pohár


NAVRHOVANÉ ZBERNÉ MIESTA:

Sabinov :
Michalovce 121 ks
Sabinov 105 ks

Kežmarok:
Kežmarok 169 ks

Žilina :
Ružomberok 90 ks
Terchová 125 ks
Žilina 80 ks
Čadca 181 ks
Martin 10 ks
Dubeň 64 ks

Trenčín :
Trenčín 293 ks
Topoľčany 11 ks
Prievidza 23 ks

Trnava :
Trnava 267 ks
Nitra 3 ks
Levice 55 ks

Šurany :
Šurany 169 ks
Komárno 100 ks

Pezinok:
Pezinok 264 ks

Bratislava:
Bratislava 270 ks

Spolu 19 x OZ 2.427 ks

Z uvedených počtov je 16 OZ s km rozpätím do 1110 km s počtom cca 2032 ks holubov a 3 OZ s km rozpätím nad 1100 km s počtom cca 395 ks holubov.
Navrhovaná trasa zberu predstavuje cca 600 km, čo sa dá odjazdiť za cca 7-8 hodín. K tomu pripočítať ½ hod. zastávky pri nakladaní v 8-ich zb.miestach t.j. + 4 hodiny. Celkový zber by bol v trvaní 12 či 13 hod.
Trasa Bratislava – Brusel predstavuje cca 1.100 km čo vyžaduje čas na jazdu asi 12 – 14 hod.
K tomu treba prirátať denne min. 2 x 2 hod. na ošetrenie krmivom a vodou / ráno a predvečerom/ teda aspoň v deň zberu na večer s vodou do rána a počas prevozu do Bruselu s vodou do štartu.
Po obdržaní a zosumarizovaní platieb zostáva zabezpečenie prepravcu od cca 25.6. do 20.7.2017.
Javorček Pavol (05.06.2017, 08:46)
OZ CHPH Dubeň bolo samozrejme v zozname prihlásených, ale pri zverejnení som zrejme preskočil jeden riadok a nezverejnil ich.
Týmto sa danej OZ CHPH ospravedlňujem.

Zverejnený nanovo zoznam aj s OZ CHPH Dubeň

Javorček
Javorček Pavol (05.06.2017, 08:54)
OZ CHPH Levice - nieje problém nakošovať holuby v stredisku Šurany. Túto informáciu som zaslal aj koordinátorovi, ktorý má organizačne zabezpečiť pretek.
Javorček Pavol (14.07.2017, 12:44)
Prezídium SZ CHPH ako organizátor závodu Inter-BRUSEL vyzýva zástupcov OZ CHPH navrhovaných zberných miest v OZ CHPH v zozname vyššie, aby e-mailom na adresu: szchph@postoveholuby.sk , prípadne v tomto DF, alebo priamo koordinátorovi prepravy na území SR : Bc. Milan Pazúr e-mail : milan.pazur@gmail.com, zaslali údaje potrebné k zabezpečeniu bezproblémového zvozu.

Požadované údaje : VZOR

OZ CHPH Trnava:
Nasadzovacie /zberné/ stredisko : Šintava, ul. Športová pri futbalovom štadióne oproti č.d 438, súradnice GPS - 48,279462
-17,757194
Vedúci nasadzovacieho strediska : Bc. Milan Pazúr č. t. 0911 282 570

Údaje je potrebné zaslať z OZ CHPH : SABINOV, KEŽMAROK, ŽILINA, TRENČÍN, ŠURANY, PEZINOK, BRATISLAVA.

Ďakujeme

Bc. Milan Pazúr - koordinátor preteku

Javorček Pavol (20.07.2017, 11:49)
ČASOVÝ HARMONOGRAM ROZVOZU KLIETOK A ICH ZBERU PRE PRETEK INTER BRUSEL KONANÝ DŇA 29.7.2017


V úvode žiadam vedúcich nasadzovacích stredísk /ďalej len NS/ o dôstojné a kultúrne zabezpečenie priebehu s dodržaním časového rozpisu vzhľadom na rozsiahlosť samotného zberu.

Pre pretek je platný Pretekový poriadok SZ CHPH so všetkými povinnosťami v administratívnej oblasti. Vodič prepravného vozidla bude od vedúcich NS žiadať riadne a plne vypísanú tzv. AUTOOBÁLKU, v ktorej bude vložený aj tzv. malý protokol t.j. protokol o krúžkovaní /gumičkovaní/ holubov. Na záver bude v poslednom mieste nakladania spracovaný súpis o počte zúčastnených chovateľov a holubov.

Taktiež žiadam vedúcich NS o ústretovosť voči vodičom pri rozvoze klietok a včasnosti ich prevzatia v NS, aby mohli pokračovať v rozvoze bez zdržania. Všetky rozvezené boxy na pretek budú už zaopatrené čistým vlnitým papierom.

Taktiež plombovanie boxov je povinné v každom NS po ich naplnení stanoveným max. počtom 25 ks / 1 box.

Pri rozvoze klietok bude vodič telefonicky kontaktovať vedúcich NS v predstihu.
Prerozdelených je všetkých 100 ks boxov, v závislosti na počtoch holubov v jednotlivých NS ako aj na dĺžku trasy pri preprave.


Za pretekovú komisiu :
Koordinátor prepravy
Bc. Milan P/azúr
• OZ CHPH BRATISLAVA
Nasadzovacie (zberné) stredisko : 274 ks - 12 boxov
Dunajská Lužná, Mariánska ulica, časť Jánošíková (za kostolom)
súradnice GPS - 48:04:51,52 - 17:15:27,87
Vedúci nasadzovacieho strediska : Jozef Géhry č. t. 0905 520 616
Príchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 15,30 Odchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 18,00 napájanie
Nasádzanie holubov 2 hodiny pred odchodom vozidla.

• OZ CHPH TRNAVA (Cesnek Ján)
Nasadzovacie (zberné) stredisko : 272 ks – 12 boxov
Šintava, ul. Športová pri futbalovom štadióne oproti č.d. 438,
súradnice GPS - 48,279462 – 17,757194
Vedúci nasadzovacieho strediska : Bc. Milan Pazúr č. t. 0911 282 570
Príchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 11,30 Odchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 14,00
Nasádzanie holubov 2 hodiny pred odchodom vozidla.

• OZ CHPH PEZINOK
Nasadzovacie (zberné) stredisko : 264 ks – 11 boxov
Budmerice, ulica J. Rašu - Požiarna zbrojnica
súradnice GPS - 48:24:20 - 17:24:28
Vedúci nasadzovacieho strediska : Zelenský Stanislav č. t. 0911 704 696
Zástupca Vedúceho nasadzovacieho strediska : Révay Pavol č. t. 0904 986 469
Príchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 14,30 Odchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 16,30
Nasádzanie holubov 2 hodiny pred odchodom vozidla.


• OZ CHPH ŠURANY (Levice, Komárno)
Nasadzovacie (zberné) stredisko : 326 ks – 14 boxov
Šurany, Mestský úrad – Námestie Hrdinov
súradnice GPS - 48:05:13,0 - 18:11:14,8
Vedúci nasadzovacieho strediska : Pilek Jozef č. t. 0908 378 340
Zástupca Vedúceho nasadzovacieho strediska : Fiala Tomáš č. t. 0908 052 105
Príchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 13,00 Odchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 15,00
Nasádzanie holubov 2 hodiny pred odchodom vozidla.

• OZ CHPH ŽILINA (Terchová, Dubeň, Čadca, Martin, Ružomberok)
Nasadzovacie (zberné) stredisko : 456 ks – 19 boxov
Rosina, Futbalové ihrisko
súradnice GPS - 49:11:24 - 18:46:09
Vedúci nasadzovacieho strediska : Viliam Kováčik č. t. 0907 629 635
Príchod auta: v stredu 26.7.2017 o 17,00 Odchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 11,00
Nasádzanie holubov 2 hodiny pred odchodom vozidla.

• OZ CHPH TRENČÍN (Topoľčany, Prievidza)
Nasadzovacie (zberné) stredisko : 328 ks – 14 boxov
Veľké Bierovce – požiarna zbrojnica
súradnice GPS - 48:51:07 – 17:58:57
Vedúci nasadzovacieho strediska : Jozef Kurtiš č. t. 0915 229 990
Príchod auta: v stredu 26.7.2017 o 16,00 Odchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 12,00 napájanie
Nasádzanie holubov 2 hodiny pred odchodom vozidla.

• OZ CHPH KEŽMAROK
Nasadzovacie (zberné) stredisko : 169 ks – 8 boxov
Huncovce, futbalové ihrisko, Športová ulica 585,
súradnice GPS – 49:11:76,57 – 20:37:48,24
Vedúci nasadzovacieho strediska : Michal Petrášek č. t. 0949 388 061
Príchod auta: v stredu 26.7.2017 o 19,30 Odchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 8,30
Nasádzanie holubov 2 hodiny pred odchodom vozidla.

• OZ CHPH SABINOV (Michalovce)
Nasadzovacie (zberné) stredisko : 229 ks – 10 boxov
Torysa, Za Markovcom 333
súradnice GPS - 49,09,31 – 20,52,31
Vedúci nasadzovacieho strediska : Hovančík Ľubomír č. t. 0907 366 051
Zástupca Vedúceho nasadzovacieho strediska : Peter Matalík č. t. 0907 158 728
Príchod auta: v stredu 26.7.2017 o 21,00 Odchod auta: vo štvrtok 27.7.2017 o 7,00
Nasádzanie holubov 2 hodiny pred odchodom vozidla.
Napájanie a prípadné kŕmenie je zabezpečené vo štvrtok v NS Trenčín a Bratislava.

V piatok o 7,00 napájanie holubov a kŕmenie
15,00 napájanie a kŕmenie
V sobotu o 5,00 napájanie holubov
Vo štvrtok 27.7.2017 bude druhé auto rozvážať koše podľa rozpisu vyššie.




Počty nasádzaných holubov
Sabinov : Michalovce 124 ks
Sabinov 105 ks
Kežmarok: Kežmarok 169 ks
Žilina : Ružomberok 90 ks
Terchová 125 ks
Žilina 80 ks
Dubeň 65 ks
Čadca 86 ks
Martin 10 ks
Trenčín : Trenčín 293 ks
Topoľčany 29 ks
Prievidza 6 ks
Trnava : Trnava 267 ks
Nitra 5 ks
Šurany : Šurany 171 ks
Komárno 100 ks
Levice 55 ks
Pezinok: Pezinok 264 ks
Bratislava: Bratislava 274 ks

Spolu 19 x OZ 2.318 ks : 24 = 96,58 boxov

Javorček Pavol (20.07.2017, 14:41)
Upresnenie pojmov:

Príchod auta = dovoz košov do nasádzacieho strediska.

Odchod auta = vyzdvihnutie nakošovaných holubov z nasádzacieho strediska.
Ľubomír Hovančík (26.07.2017, 16:59)
Zajtra t.j. vo štvrtok 27.07.2017 v čase od 5,00 do 6,45 hod sa budú košovať PH na Brussel odchod auta je o 7,00 hod.
Pre cudzincov smer Sabinov potom Lipany na kruhovom odjazde tretí výjazd smer Brezovica po 7 km je obec Torysa na konci obce vľavo na Stavebniny Boysi. Nemáte kde prešvihnúť.
súradnice GPS - 49,09,31 – 20,52,31
v beznájdenom prípade volajte na 0907 158 728 alebo 0907 366 051

Pre účasť v diskusii je potrebné prihlásenie

Zmeny boli uložené