SZCHPH
SZCHPH
Ladenie štatútu Katowickej Juniórky 2013

Autor: Oldrich Savara

Ladenie štatútu Kato...
Najstaršie prvé Najnovšie prvé
Potvrdenie vymazania

Naozaj chcete vymazať túto tému vrátane všetkých jej príspevkov? Túto akciu nie je možné vrátiť späť.

Vymazať príspevok?

Naozaj chcete vymazať tento príspevok? Túto akciu nie je možné vrátiť späť.

MB
Milan Blahovský
12.09.2013, 11:10
Záujemcovia o pretek z OZ KK,PP,SB, SN príp. aj východnejšie zašlite záväznu písomnú nahlášku na moju mailovú adresu do 15.9.2013. Účasť na preteku bude reálna iba v prípade nahlášky a úhrady poplatku za celkový počet min. 500 holubov. Cena za holuba 1 € ( 0,5 € doprava, 0,5 € ocenenie pre každé NS prvé 3 doletené holuby - výška bude určená % podľa nas.holubov). Predpokladá sa vytvorenie spoločných NS pre každé OZ s podmienkou min. 100 NH.
OS
Oldrich Savara
12.09.2013, 10:40
Dobrý deň. Oznamujeme Vám, že hlavným koordinátorom pre Katowickú Juniórku v nasadzovacom stredisku ŽILINA - Višňové je pán Ján PARČIŠ tel. 0904 / 484616. Sústredenie a posledné nakladanie bude vo Višňovom - Kultúrny dom. Tu sa budú nakladať holuby z okolia Žiliny resp. Stredoslovensého kraja a tých účastníkov, ktoeí sem svoje holuby k naloženiu dopravia mimo auta OZ - PK. Kto a koľko holubkov bude v tomto NS nakladať oznámte na telefón 0903 / 374710. Poplatok za účasť v preteku je 0,50 € za kus. V poplatku je zahrnutá doprava, účastnícky poplatok, výpočet výsledkov, papier do boxov a sprievodca. Účastnícky poplatok vo Višňovom odovzdajte vodičovi do auta OZ- PK. p. Kolínkovi Jozefovi pred naložením holubov. Presný počet účastníkov a holubov nie je známy, ten budeme vedieť definitívne po 15.09.2013, kedy bude prevažná časť pretekov mladých na Slovensku ukončená. Po uvedenom termíne Vám oznámime aj presný harmonogram zberu. Je to z dôvodu, požiadavky prepravcu, ktorý podľa prihlásenej kapacity použije väčšie alebo menšie auto. Zatiaľ ďakujeme za prejavený záujem.
Pre účasť v diskusii je potrebné prihlásenie.