EKS Bricon Speedy - Skúsenosti

Július Krško (27.03.2017, 20:48)
Chcem poprosiť kolegov o poznatky, rady, skúsenosti na EKS Bricon speedy. Ďakujem.
P.Matalik (27.03.2017, 20:57)
Mám ho štrnásť sezón , absolútna spokojnosť.č.t.0907 158728
Milan Blahovský (27.03.2017, 21:22)
Asi až na ten dolet holuba z Bruselu minulý rok čo ti zmazali ešte predtým ako bol vytlačený...kdesi tam zlyhala blokácia takejto situácie...škoda.
Barbirik Igor (28.03.2017, 07:19)
Dobre ráno Milan Peter alebo niekto čo robyl s hodinamy to musel nedopatrenim vymazat hodiny musia dostať
pokin na vymazanie mám tie hodiny.
Dušan Jánošík (28.03.2017, 08:26)
Ja som s ním spokojný a mam tento system 9 rokov jednoduchá obsluha hodiny sú blokovane po nasadení holubov na pretek bez pripojenia ku klubovej jednotke (matke) je možne z hodín vymazať údaje len zadaním 10-miestneho kódu.
Milan Blahovský (28.03.2017, 09:20)
Ešte jednu dobrú výhodu má ( šikovne ju vedia použiť niektorí chovatelia) a síce porušenie tohoto bodu

http://www.postoveholuby.sk/dokumenty/download/bricon-navod-speedy.pdf
Milan Blahovský (28.03.2017, 09:35)
To isté sa týka aj Bricon Little teda tejto veci :
http://www.postoveholuby.sk/dokumenty/download/bricon-navod.pdf
Barbirik Igor (28.03.2017, 10:07)
Mal som aj Bricon Little nakosovany zavod sa do 10 minut uzavre a už sa nim nedá nič robyť ani pridať
holuba musíte ho vyhodnotioť až potom sa dá vymazať.
niečo iné je to s treningom tam si pýta kod a ten si chovateľ určí sám.
Ak si niektorý chovatelia myslia že sa tam dostanú sú na velkom omyle ako pán itečkár Varga !!!!
Do každého systému exzistujú prístupové kody a vytlačíte aj vymazané preteky za päť rokov spetne.
P.Matalik (28.03.2017, 19:57)
Trošku by som poopravil M.Blahovského.Pretek nemôže vymazať,ak nie je ovládač napojený na nasadzovaciu jednotku a tlačiareň!Myslím si ,že v žiadnej EKS.Pretek musí byť vytlačený a ešte následne vymazaný.Vtedy je speady "čisté".Tlačenia sa ujal mladý chovateľ a jednoducho vytlačil už spomínaný Brusel/hoci mu bolo divné ,že nie je konštatovaný žiadný holub/ potom aj ďalší závod v OZ.Stáva sa to ,mladí sa učia.Len som ho upozornil,že takýchto sporných prípadoch po vytlačení,nech nevymazuje pretek.Bolo by to OK.System Speady je jednoduchý na obsluhu má plávajúci kód a ako som spomínal som s ním nadmieru spojný.
Július Krško (28.03.2017, 21:29)
Ďakujem za rady a pripomienky.
Jozef Gallovic (28.03.2017, 23:03)
Nakoľko som tiež užívateľom EKS Bricon, rad by som sa podelil s mojimi skúsenosťami s tymto stopovacim zariadením. Potvrdzujem názor predchádzajúcich chovateľov, že ten systém EKS je jednoduchý a spoľahlivý, počas celej doby som s ním nemal žiadny problém. Jeden problém, ktory je v tomto systéme , ze si nedokážete vymeniť batériu v Speddy, lebo batériu vymieňa len vyrobca firma Bricon cez svojho výhradne určeného predajcu pre Slovensko a to je pán Jozef Kondrys Česka republika. Keď je batéria slabšia tak tento systém začína robiť problém pri nasadzovaní holubov cez matku. Jedine riešenie je poslať Speddy Bricon Jozefovi Kondrisovi, ktory zabezpečí jeho opravu, ktora stojí cca 70 .-€. Výmena batérie u výrobcu sa robi tak, že rozbiju plastovú krabičku, ktora je na pevno zlepena a vymenia zdroj - batériu. Pritom nieje vylúčené , že Vám môžu poškodiť zariadenie, je to citlivá vec o čom som presvedčený v mojom prípade. Zaujímavé je, ze Vám naspať príde Speddy pod iným čislom, čo som presvedčený, ( lebo mne tak prišlo) , čo potvrdzuje , ze nie Váš pôvodný EKS Spedy. Na výmenu batérie som poslal 100% funkčné Spedy, po oprave mi začali vypadavať písmena v displeji na obrazovke, keď som to reklamoval v záručnej dobe, pán Kondrys mi dal odmietajú odpoveď, že na toto sa nevzťahuje záruka. Som presvedčený , nakoľko som sa informoval u odborníkov, že je to chyba , ktorú spôsobuje batéria. Nakoľko pán Kondrys neposiela žiadny doklad o prevedenej oprave, nemáte možnosť to reklamovať inou cestou. Nemáte žiadny doklad o prevedenej oprave. Výmena displeja stojí podľa informácii pána Kondrysa 100.-€. Totálna neochota zo strany pána Kondrysa vec vybaviť k spokojnosti zákazníka ma samého prekvapila, ako vyhradneho predajcu pre Slovensku republiku. Z mojej skúsenosti by som, odporúčal chovateľom ktori vlastnia EKS Bricon,pokiaľ ho posielajú do opravy výmeny batérie a podobne žiadať od pána Kondrysa doklad o zaplatení a doklad o predvedenej oprave inač nebudete mať možnosť reklamácie, ako je to v mojom prípade.
Barbirik Igor (29.03.2017, 11:05)
Pán Gallovic mal som podobný problem z bateriov stava sa to keď sa hodiny malo používajú batériu my v
Bricone vymenily a odporučily aby som ich občas v zime zapol aby sa bateria oživovala.
Dušan Jánošík (30.03.2017, 07:43)
Ako som uviedol v predchádzajúcom príspevku používam EKS Bricom 9 rokov a batériu som si dal vymeniť teraz v zime a počas používania som mal system vždy v zime odložený bez toho aby som ho pripájal k zdroju el. energie a žiaden problém som nezistil uvidím ako to bude po výmene batérie a doklad o oprave mi zaslal predajca bez toho aby som to požadoval.Milan môžeš byť konkrétnejší pretože uviesť celý návod na obsluhu nič nerieši.
Milan Blahovský (30.03.2017, 07:46)
Asi iba toľko, že keď sa niečo robí podľa návodu, strácajú sa problémy...

Pre účasť v diskusii je potrebné prihlásenie

Zmeny boli uložené